TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-11-30 - Hotel Dosłońce: 5000 klientów w ciągu kilku godzin

W ciągu kilku godzin, nowy hotel i Spa w Racławicach pozyskał 5000 klientów. Zarejestrowano 25 000 prób połączeń telefonicznych. To efekt dobrej oferty i siły grupowych zakupów.

reklama


Hotel Dosłońce Conference&Spa jeszcze wspomina niedawne otwarcie, a już pracownicy muszą zapomnieć o zabawie i zabrać się do pracy.
- Niestety, daliśmy radę odebrać tylko 3000 telefonów. Ze względu na ogromne zainteresowanie ze strony klientów uruchomiliśmy 3 dodatkowe telefoniczne linie rezerwacyjne - mówi Dagmara Leja z Hotelu Dosłońce.

Hotel skorzystał ze współpracy z portalem społecznościowym skupiającym zwolenników zakupów grupowych, oferując klientom dwudniowy pobyt w hotelu z dwoma śniadaniami i romantyczną kolacją oraz zniżki przy korzystaniu z hotelowego Spa.

Idea zakupów grupowych od trzech lat zyskuje popularność w Stanach Zjednoczonych. W Polsce rozwija się intensywnie od kwietnia tego roku, a obroty dwóch największych portali po czterech miesiącach działalności szacowane były na ponad 10 milionów złotych. Przykład nowopowstałego Hotelu Dosłońce Conference&Spa pokazuje, że dzięki Internetowi przekaz informacji o promocjach jest błyskawiczny, a skłonność Polaków do grupowych zakupów ogromna. Ważna jest też atrakcyjna oferta. Piękna malownicza okolica historycznych Racławic, wysoki standard hotelu, świetna kuchnia i Spa plus dobra cena równa się dobry biznes dla hotelarzy i świetny odpoczynek dla klienta. Obiekt czterogwiazdkowy z 67 pokojami oferuje 197 miejsc noclegowych. Sale konferencyjne przewidziano dla 600 osób. Istnieje możliwość podziału na mniejsze pomieszczenia konferencyjne. Hotelowe Spa posiada 11 gabinetów kosmetycznych oraz basen i 3 rodzaje sauny (sucha, parowa i ziołowa) i 2 jacuzzi w tym jedno na wolnym powietrzu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com