TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Koordynator(-ka) Help Desk (Customer Service)
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2025-08-01
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od ponad 17 lat. Nasze marki budzą emocje, opowiadają historie. Na naszych wyjazdach w Alpy zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freeridecamp, czy SnowShow Music Fest. Nasza partnerska, kultowa marka odzieży sportowej ZIMNO szybko rośnie i świetnie lokuje się na pograniczu lifestyle'u i sportu. Jej sklep stacjonarny przy ul. Leszczyńskiej 12 w Warszawie (tuż obok Elektrowni Powiśle, parku na skarpie Wiślanej i Uniwersytetu) jest jednocześnie miejscem ciekawych spotkań i przytulną kawiarnią. Wpadnij do nas na śniadanie albo pyszne lody! Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora(-ki) Help Desk, która połączy doświadczenie w obsłudze klienta z umiejętnościami zarządzania zespołem i wdrażania wysokich standardów jakościowych. Jeśli masz zajawkę na sporty zimowe, lubisz konkrety i chcesz mieć realny wpływ na jakość naszych wyjazdów - czekamy na Ciebie! Zakres obowiązków: *Zarządzanie i koordynacja pracy zespołu konsultantów (grafiki, planowanie zadań, rozliczenia czasu pracy); *Aktywny udział w codziennej obsłudze klienta; *Wdrażanie i szkolenie nowych osób w zespole oraz prowadzenie regularnych instruktaży z zasad obsługi klienta; *Dbanie o wysoką jakość obsługi i wdrażanie standardów zgodnych ze strategią firmy; *Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności (KPI) oraz sprzedażowych wyników zespołu *Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących jakości, efektywności i sprzedaży; *Motywowanie zespołu, wspieranie jego rozwoju oraz prowadzenie działań mających na celu wzrost zaangażowania; *Optymalizacja procesów w obszarze Help Desk - szukanie rozwiązań, które usprawniają pracę; *Współpraca z innymi działami, m.in. turystyką i marketingiem, przy realizacji projektów i wdrażaniu nowych rozwiązań; *Budowanie pozytywnego wizerunku firmy zarówno w kontakcie z klientami, jak i wewnętrznie w zespole. Nasze oczekiwania: *Doświadczenie w koordynowaniu pracy infolinii lub zespołu obsługi klienta - warunek konieczny; *Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu; *Umiejętność analizy wyników, wyciągania wniosków i działania w oparciu o KPI; *Komunikatywność, inicjatywa i umiejętność motywowania zespołu; *Znajomość angielskiego lub innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem; *Mile widziana znajomość branży turystycznej oraz znajomość systemu ClickUp; *Pasja do sportów zimowych i/lub aktywnego stylu życia. Co oferujemy: *Pracę u polskiego lidera wyjazdów w Alpy; *Realny wpływ na rozwój jakości obsługi i sprzedaży; *Swobodną atmosferę i elastyczne podejście do zadań; *Zniżki i bony podarunkowe partnerskiej marki odzieży sportowej ZIMNO; *Zniżki na ofertę kawiarnianego showroomu; *Pracę hybrydową lub stacjonarną w biurze z ogrodem (okolice metra Służew); *Pakiet benefitów pozapłacowych; *Możliwość poznania nietuzinkowych ludzi (artyści, riderzy, instruktorzy, ); *Wyjazdy w Alpy (Francja, Włochy, Austria, Szwajcaria) i na Hel do naszej bazy; *Udział w największym wydarzeniu sezonu SnowShow Music Fest! Jesteś osobą pełną energii do działania, kreatywną i skuteczną? Czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności na świeżym powietrzu? Jeśli tak, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!

reklama


Wstawiono: 2025-06-17 10:30:31
Ogłoszeniodawca: SnowShow
WWW: strona www
Email: rekrutacja@snowshow.pl

« nowszestarsze »


Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com