TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi Destynacji
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2025-12-17
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
W EXIM tours stawiamy na ludzi, dla których podróże to coś więcej niż praca. Szukamy Managera, który nie tylko poprowadzi zespół, ale też będzie częścią codziennej obsługi klientów, dbając o to, by każda podróż z nami była udana od pierwszego kontaktu aż po powrót do domu. Jeśli lubisz wyzwania, kontakt z ludźmi i chcesz mieć wpływ na to, jak wygląda obsługa klienta w branży turystycznej - zapraszamy do naszego zespołu! Miejsce pracy: Warszawa, ul. Drużbackiej 11 Forma zatrudnienia: umowa a pracę Wymiar pracy: pełny etat Tryb pracy: stacjonarna Twoje przyszłe obowiązki to: Koordynowanie pracy Zespołu ds. Jakości oraz nadzorowanie procesu obsługi reklamacji klientów zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami prawa. Czynny udział w pracy Zespołu - w obsłudze reklamacji klientów i rozwiązywaniu trudniejszych przypadków. Monitorowanie zgodności działań zespołu z przepisami dotyczącymi usług turystycznych oraz regulacjami konsumenckimi (w tym RODO). Weryfikacja poprawności i terminowości odpowiedzi na reklamacje. Współpraca z innymi działami firmy (prawnikiem, działami produktu, sprzedaży oraz partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy) w celu skutecznego rozwiązywania reklamacji i usprawniania procesów. Nadzór nad jakością komunikacji z klientem podczas całego procesu reklamacyjnego. Opracowywanie standardów jakości obsługi oraz rekomendacji naprawczych na podstawie analizy danych. Tworzenie raportów i analiz dotyczących reklamacji oraz jakości usług dodatkowych. Inicjowanie i nadzorowanie projektów mających na celu poprawę jakości usług oraz zapobieganie powtarzającym się problemom. Prowadzenie lub organizowanie szkoleń z zakresu jakości, obsługi reklamacyjnej i standardów dla pracowników oraz partnerów biznesowych. Monitorowanie trendów rynkowych i zmian prawnych w zakresie jakości usług i obsługi reklamacyjnej. Nadzór nad działem obsługi destynacji i usług dodatkowych - zapewnienie jakości realizacji usług na miejscu. Nasze oczekiwania: Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, preferowane w obszarze jakości, obsługi klienta lub usług turystycznych. Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą reklamacji oraz prawa konsumenckiego, w tym ustawy o imprezach turystycznych. Doświadczenie we współpracy z partnerami zewnętrznymi (hotele, przewoźnicy, lokalni kontrahenci) oraz z działami wewnętrznymi (sprzedaż, prawo, operacje). Umiejętność analizy danych, tworzenia raportów oraz wyciągania wniosków i rekomendacji. Doświadczenie w prowadzeniu zespołów i rozwijaniu kompetencji pracowników. Znajomość procedur i standardów zarządzania jakością. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem). Co możemy Ci zaoferować? Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u touroperatora, który poprzez swoją grupę kapitałową jest drugim największym tour operatorem w Europie. Świetną atmosferę w pracy i brak dress codu. Dobrze skomunikowaną lokalizację biura (Warszawa Żoliborz, 7 minut pieszo od Metra Marymont lub Metra Plac Willsona). Fundusz socjalny i pakiet podstawowych benefitów (karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa - po roku zatrudnienia). Atrakcyjne zniżki na wczasy Twoje i Twoich najbliższych.

reklama


Wstawiono: 2025-11-17 12:25:02
Ogłoszeniodawca: EXIM tours
WWW: strona www

« nowszestarsze »


Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com