TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Kierownik Działu Obsługi Klienta
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2008-05-16
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
StayPoland - lider na polskim rynku internetowych systemów rezerwacji hoteli i właściciel serwisu internetowego: www.staypoland.com poszukuje kandydatów na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Główne obowiązki i funkcje: - Organizacja pracy działu Obsługi klienta (rezerwacje hoteli i wycieczek, turystyka przyjazdowa) - Kierowanie pracownikami, ustalanie grafików czasu pracy, rekrutacja, szkolenia. - Prowadzenie działań mających na celu podniesienie jakości obsługi klienta i efektywności pracowników. - Rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie sytuacji problematycznych - Przygotowywanie raportów dla przełożonych Wymagania podstawowe: - Wykształcenie kierunkowe, turystyczne bądź doświadczenie na podobnym stanowisku - Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji - Bardzo dobra organizacja własna - Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie Wynagrodzenie: - Stała pensja - Opieka medyczna - Kursy językowe - Szkolenia Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z odpowiednią klauzulą i dopiskiem: "DOK1" na adres: hr@staypoland.com

reklama


Wstawiono: 2008-04-16 13:09:47
Ogłoszeniodawca: STAYPOLAND Travel
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com