TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ogłoszenie
Tytuł: Help Desk & Training Executive Galileo
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2005-03-15
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Help Desk & Training Executive / Galileo Polska
Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć:
•Help desk dla użytkowników systemu Galileo
•Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie
•Budowanie trwałych relacji z klientami firmy
•Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu rezerwacji Galileo
Oczekujemy:
•Znajomości komputerowych systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych
•Doświadczenia w sprzedaży biletów lotniczych oraz ugruntowanej wiedzy na temat konstrukcji taryf lotniczych
•Nastawienia na pomoc użytkownikom
•Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
W zamian za pełne zaangażowanie oferujemy:
•Motywacyjny system wynagradzania
•Stabilne warunki zatrudnienia
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: praca@galileo.net.pl
www.galileo.net.pl
reklama
Wstawiono: 2005-02-11 10:19:04
Ogłoszeniodawca: Galileo Polska
Wróć do działu
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami