TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Help Desk & Training Executive Galileo
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2005-03-15
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Help Desk & Training Executive / Galileo Polska Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć: •Help desk dla użytkowników systemu Galileo •Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie •Budowanie trwałych relacji z klientami firmy •Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu rezerwacji Galileo Oczekujemy: •Znajomości komputerowych systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych •Doświadczenia w sprzedaży biletów lotniczych oraz ugruntowanej wiedzy na temat konstrukcji taryf lotniczych •Nastawienia na pomoc użytkownikom •Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego W zamian za pełne zaangażowanie oferujemy: •Motywacyjny system wynagradzania •Stabilne warunki zatrudnienia W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail: praca@galileo.net.pl www.galileo.net.pl

reklama


Wstawiono: 2005-02-11 10:19:04
Ogłoszeniodawca: Galileo Polska



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com