TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Help Desk Analyst Galileo Do najważniejszych
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2006-05-31
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Help Desk Analyst - Galileo Do najważniejszych obowiÄ…zków zatrudnionej osoby bÄ™dzie należeć: Help desk dla użytkowników systemu Galileo udzielanie pomocy i rozwiÄ…zywanie problemów zgÅ‚aszanych telefonicznie budowanie trwaÅ‚ych relacji z klientami firmy Od kandydatek / kandydatów oczekujemy: znajomoÅ›ci komputerowych systemów rezerwacyjnych (CRS) wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych umiejÄ™tnoÅ›ci szybkiego diagnozowania i rozwiÄ…zywania zgÅ‚aszanych problemów nastawienia na pomoc użytkownikom znajomoÅ›ci aplikacji biurowych / MS Office bardzo dobrej znajomoÅ›ci jÄ™zyka angielskiego umiejÄ™tnoÅ›ci pracy w zespole dyspozycyjnoÅ›ci i elastycznoÅ›ci w dziaÅ‚aniu Dodatkowym atutem bÄ™dzie doÅ›wiadczenie w: sprzedaży biletów lotniczych wiedza na temat konstrukcji taryf lotniczych prowadzeniu szkoleÅ„ W zamian za peÅ‚ne zaangażowanie oferujemy: motywacyjny system wynagradzania stabilne warunki zatrudnienia interesujÄ…cÄ… pracÄ™ w miÄ™dzynarodowej firmie możliwoÅ›ci rozwoju zawodowego W przypadku zainteresowania naszÄ… ofertÄ… prosimy o przesyÅ‚anie dokumentów w jÄ™zyku polskim oraz angielskim na adres e-mail: praca@galileo.net.pl Aplikacja powinna zawierać CV, list motywacyjny, zdjÄ™cie oraz klauzulÄ™ o ochronie danych osobowych. Odwied¥ również: http://www.galileo.net.pl/

reklama


Wstawiono: 2006-05-04 11:24:27
Ogłoszeniodawca: Galileo Polska



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com