TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Obsługa gościa w restauracji
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2010-07-19
Wojew.: Pomorskie
Treść:
CEL SZKOLENIA: Usystematyzowanie dotychczasowej wiedzy szkolenia na temat bycia profesjonalistą w obsłudze. Wstęp: 1.Przedstawienie prowadzącego oraz osób uczestniczących w szkoleniu 2.Plan szkolenia-omówienie Część teoretyczna połączona z prezentacją Kelner w Restauracji 1.Prawidłowa sylwetka/wygląd 2.Uniform 3.Higiena osobista 4.Wyposażenie podręczne Zakład Gastronomiczny-Restauracja 1.Układ funkcjonalny zakładu gastronomicznego 2.Wygląd i wystrój wnętrza Sali restauracyjnej 3.Zaplecze/Rozdzielnia Wyposażenie Sali Restauracyjnej 1.Meble 2.Bielizna stołowa 3.Zastawa stołowa(porcelana i sztućce) 4.Szkło restauracyjne Część Praktyczna Obsługa Gościa przy stole 1.Przygotowanie Sali Restauracyjnej do Przyjęcia Gości 2.Prawidłowe nakrycie stołu 3.Rodzaje nakryć 4.Rodzaje serwisów 5.Zasady zachowania się kelnera przy stole 6.Proces obsługi 7.Aperitife, Digestif 7.Kolejność serwowania potraw 8.Czynności wykonywane z prawej strony 9.Czynności wykonywane z lewej strony 10.Zasady noszenia zastawy stołowej 11.Zasady zbierania brudnych naczyń Podstawowa wiedza o winach: 1.Klasyfikacja win 2.Temperatury serwowania wina 3.Podstawowe kształty kieliszków 4.Pokaz serwisu win 5.Serwowanie wina 6.Dekanracja wina 7.Degustacja wina SZKOLENIE KOŃCZY SIĘ TESTEM SPRAWDZAJACYM ORAZ ROZDANIEM ZAŚWIADCZEŃ UKOŃCZENIA SZKOLENIA I CERTYFIKATÓW Czas trwania szkolenia: 1 dzień (9:00 - 17:30) 8,5 h Termin i miejsce szkolenia: 14 czerwiec 2010, Kołobrzeg, 19 lipiec 2010, Bydgoszcz Koszt szkolenia dla 1 osoby wynosi 350 zł brutto

reklama


Wstawiono: 2010-05-12 18:11:07
Ogłoszeniodawca: Centrum Edukacji i Biznesu
WWW: strona www
Telefon: 22 674 12 55
Email: szkolenia@ceib.com.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com