TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Front Desk Your Challenge, Szkolenie dla recepcji hotelu
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2010-06-28
Wojew.: Warmińsko-mazurskie
Treść:
CEL SZKOLENIA: Jednodniowe szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przypomnienie pracownikom recepcji podstawowych zasad pracy na tym szczególnym stanowisku, uwzględniając wyjątkową rolę jakości serwowanych usług, oraz kładzie ono szczególny nacisk na trudne sytuacje, jakie spotykają recepcjonistów podczas codziennej pracy UCZESTNICY: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników recepcji Hotelu. PROGRAM SZKOLENIA: 1. Rezerwacja 1. Przyjmowanie rezerwacji, odbieranie telefonów. 2. Jak istotne są dokładne informacje w koresponcencji rezerwacyjnej. 3. Kiedy rezerwacja z GDS (i nie tylko) zaginie - jak się zabezpieczyć, jak sobie radzić? 2. Check-in / zameldowanie 1. Powitanie gościa. 2. Wyczucie jego nastroju. 3. Pierwszy kontakt, pierwsze wrażenia. 4. Kiedy nie ma rezerwacji/pokoju dla gościa. 5. Check-in przed godziną zameldowania - gdy gość czeka na pokój. 6. Przyjazdy grupowe - tłum przed ladą. 3. Obsługa bieżąca 1. Różnice kulturowe u gości. 2. Obsługa typu "concierge". 3. Nigdy nie mówimy "nie" - wyjątkowe prośby i wymagania gości. 4. Obsługa kilku gości/telefonów naraz. 5. Przepływ informacji - jak bardzo jest ważny? 6. Overbooking - jak powinna sobie radzić z nim recepcja? 4. Trudny klient - jak postępować 1. Jak się zachowywać? 2. Jak wpływać na zachowanie gościa? 3. Formy rekompensaty, rozwiązania trudnej sytuacji. 4. Przewidywanie trudnych sytuacji. 5. Check-out / wymeldowanie 1. Wystawianie faktur - słuchaj gościa. 2. Obciążanie kart kredytowych - co robić gdy karta nie działa? 3. Pre-autoryzacje - jak wytłumaczyć gościom po co są, jak to działa? 4. Późne wyjazdy - po czasie check-out’u. 6. Opieka nad stałymi gośćmi 1. CRM - Customer Relationship Management. 2. Pamiętanie stałych gości. 3. Używanie nazwisk/imion. 4. Programy lojalnościowe. Podstawowe treści przekazywane są w formie prezentacji, następnie uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, biorą udział w symulacjach, rozwiązują testy pozwalające dokonać samooceny umiejętności. Wykłady - 4-5 h Przerwa - 0,5 h Ćwiczenia praktyczne w trakcie wykładów - 2-3 h Pytania, trudne sytuacje z życia wzięte - sposoby ich rozwiązania - 1 h Czas trwania szkolenia: 1 dzień (9:00 - 17:30) 8,5 h Termin i miejsce szkolenia: 7 czerwiec, Olsztyn, 28 czerwiec 2010, Międzyzdroje Koszt szkolenia dla 1 osoby wynosi 350 zł brutto

reklama


Wstawiono: 2010-05-12 18:13:05
Ogłoszeniodawca: Centrum Edukacji i Biznesu
WWW: strona www
Telefon: 22 674 12 55
Email: szkolenia@ceib.com.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com