TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Kierownik Działu Sprzedaży internetowego produktu turyst.
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2010-07-03
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Zleceniodawca: • firma działająca w sektorze turystyki biznesowej i w branży MICE; • portal internetowy umożliwiający świadczenie usług rezerwacji i zakupu drogą teleinformatyczną; • unikatowy produkt przeznaczony dla hotelarskiego rynku polskiego; Misja: • uczestniczenie w opracowywaniu i realizowaniu strategii sprzedaży firmy oraz odpowiedzialność za wyniki sprzedaży; • dostarczanie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży, konkurencji w celu rekomendowania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży; • zatrudnienie i nadzorowanie pracy podległego zespołu; Zakres obowiązków: • nawiązanie i utrzymanie kontaktów z klientami firmy oraz realizacja planów sprzedażowych • uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych; • analiza działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży • koordynowanie i kontrola pracy zespołu sprzedaży: - szkolenie i motywowanie pracowników (jeden-dwóch pracowników), - analiza raportów sprzedaży i rozliczanie podległych przedstawicieli handlowych z wykonanych zadań. Wymagania i kompetencje zawodowe: • wykształcenie wyższe - ekonomiczne lub kierunkowe, charakterystyczne dla branży firmy, • około 4-5 lat doświadczenia pracy w sprzedaży, • bardzo dobra znajomość produktów i branży hotelarskiej (ew. turystyka biznesowa), • praktyczna znajomość technik sprzedaży oraz bardzo wysoka skuteczność potwierdzona wysokimi wynikami sprzedaży, • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, • umiejętność planowania i zarządzania budżetem, • umiejętność szybkiego reagowania w warunkach wysokiej konkurencji. Wymagania osobowościowe: • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, • umiejętność podejmowania trafnych decyzji w warunkach stresu, • wysokie zdolności negocjacyjne, • wysoka umiejętność automotywacji i motywowania pracowników, • kreatywność, • zdolność analitycznego i strategicznego myślenia, • inicjatywa i przedsiębiorczość. Kluczowe relacje z innymi pracownikami: • Dyrektor Zarządzający - bezpośredni przełożony; współpraca w zakresie tworzenia strategii i realizacji planu sprzedaży oraz działań maksymalizujących wyniki sprzedaży • Przedstawiciel handlowy - bezpośredni podwładny; realizacja planów sprzedaży w celu zapewnienia optymalnych wyników sprzedaży • Specjalista ds. obsługi klienta - współpraca

reklama


Wstawiono: 2010-06-03 15:13:02
Ogłoszeniodawca: Meeting Planner Sp. z o.o.
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com