TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Marketing hotelowy i jego znaczenie we wspieraniu sprzedaży
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2010-08-30
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Szkolenie dedykowane jest pracownikom działu sprzedaży - marketingu i obsługi konferencji. PROGRAM SZKOLENIA Dzień 1 1. Wstęp. 2. Sprzedaż i marketing - nowoczesne metody dotarcia do klientów. 3. Analiza popytu i sprzedaży: - 4 P czy 7P? - upselling, a natarczywość - gdzie jest granica? - optymalizacja przychodów - unikalne cechy produktu hotelowego 4. Wizerunek marki hotelu (działania ogólne, ATL i BTL, serwis hotelowy, relacyjne, sponsoring). 5. Rozmowa handlowa - sztuka zadawania pytań, techniki negocjacji, zasady manipulacji, prezentacja ceny. 6. Skuteczne dochodzenie do "TAK" - metody zamykana rozmów o ofercie. 7. Marketing relacyjny: - definicja - zasady stosowania w hotelarstwie - korzyści wypływające ze stosowania marketingu relacyjnego - przeciwdziałanie obniżaniu się poziomu lojalności klientów - utrzymanie jakości produktu i obsługi w dobie redukcji kosztów - wprowadzenie nowych kanałów dystrybucji i komunikacji - jak nie mówić źle o konkurencji? 8. Hotel w Internecie. 9. Internet w promocji i komunikacji zewnętrznej. 10 .Dystrybucja internetowa - potęga czy przereklamowany produkt? 11. Media społecznościowe - zasady obecności, skuteczność, mierzalność. 12. Budżetowanie, a indywidualne plany sprzedaży. 13. Wewnętrzna motywacja i odporność na odrzucanie. Szkolenie w głównej mierze opiera się na wykładzie teoretycznym, który poparty jest praktycznym wykorzystaniem zdobytej wiedzy. Do zajęć zostaną również wplecione case’y do indywidualnej lub grupowej realizacji. Grupa jest moderowana również do dyskusji o nowych pomysłach i możliwościach wykorzystania pozyskanej wiedzy w życiu hotelu.

reklama


Wstawiono: 2010-06-15 18:01:02
Ogłoszeniodawca: Centrum Edukacji i Biznesu
WWW: strona www
Telefon: 22 674 12 55
Email: szkolenia@ceib.com.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com