TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ogłoszenie
Tytuł: Help Desk & Training Executive Galileo Do
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2005-05-19
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Help Desk & Training Executive / Galileo
Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć:
- Help desk dla użytkowników systemu Galileo
- Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie
- Budowanie trwałych relacji z klientami firmy
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu rezerwacji Galileo
Od kandydatek / kandydatów oczekujemy:
- Znajomości komputerowych systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych
- Doświadczenia w sprzedaży biletów lotniczych oraz ugruntowanej wiedzy na temat konstrukcji taryf lotniczych
- Umiejętności szybkiego diagnozowania i rozwiązywania zgłaszanych problemów
- Nastawienia na pomoc użytkownikom
- Znajomości aplikacji biurowych / MS Office
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Dyspozycyjności i elastyczności w działaniu
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
- Doświadczenie we wsparciu użytkowników systemów informatycznych
W zamian za pełne zaangażowanie oferujemy:
- Motywacyjny system wynagradzania
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Interesującą pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwości rozwoju zawodowego
W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów w j. polskim oraz angielskim na adres e-mail: praca@galileo.net.pl lub fax: (022) 850 9991. Aplikacja powinna zawierać cv, list motywacyjny, zdjęcie oraz klauzulę o ochronie danych osobowych.
www.galileo.net.pl
reklama
Wstawiono: 2005-05-05 19:01:36
Ogłoszeniodawca: Galileo Polska Sp. z o.o.
Wróć do działu
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami