TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Help Desk & Training Executive Galileo Do
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2005-05-19
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Help Desk & Training Executive / Galileo Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć: - Help desk dla użytkowników systemu Galileo - Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie - Budowanie trwałych relacji z klientami firmy - Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu rezerwacji Galileo Od kandydatek / kandydatów oczekujemy: - Znajomości komputerowych systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych - Doświadczenia w sprzedaży biletów lotniczych oraz ugruntowanej wiedzy na temat konstrukcji taryf lotniczych - Umiejętności szybkiego diagnozowania i rozwiązywania zgłaszanych problemów - Nastawienia na pomoc użytkownikom - Znajomości aplikacji biurowych / MS Office - Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych - Dyspozycyjności i elastyczności w działaniu Dodatkowym atutem będzie: - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - Doświadczenie we wsparciu użytkowników systemów informatycznych W zamian za pełne zaangażowanie oferujemy: - Motywacyjny system wynagradzania - Stabilne warunki zatrudnienia - Interesującą pracę w międzynarodowej firmie - Możliwości rozwoju zawodowego W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów w j. polskim oraz angielskim na adres e-mail: praca@galileo.net.pl lub fax: (022) 850 9991. Aplikacja powinna zawierać cv, list motywacyjny, zdjęcie oraz klauzulę o ochronie danych osobowych. www.galileo.net.pl

reklama


Wstawiono: 2005-05-05 19:01:36
Ogłoszeniodawca: Galileo Polska Sp. z o.o.



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com