TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Dyrektor Zarządzający branżowego portalu internetowego
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2010-08-20
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Zakres obowiązków: • Opracowanie projektu funkcjonalnego serwisu internetowego na podstawie przedstawionych założeń i opisu mechanizmu, • Współpraca z agencją interaktywną w celu wytworzenia funkcjonalności portalu, • Przygotowywanie i uruchamianie planów kampanii promocyjnych, planów obecności na branżowych imprezach targowych (w Polsce i Europie), oraz optymalizowanie ich efektywności, • Weryfikacja i nadzór nad contentem bazodanowym; • Koordynacja działań pro-sprzedażowych, marketingowych, reklamowych w Polsce i Europie, • Współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi, • Opracowywanie i realizacja pełnej strategii komunikacji, programów oraz imprez promocyjnych, • Budowanie relacji z mediami - Internet i prasa branżowa, • Przygotowywanie komunikatów prasowych, materiałów dla prasy, mailingów w oparciu o firmowe statystyki i produkty, • Przygotowywanie kosztorysów, cenników, ofert handlowych, systemu prowizji, afiliacji, zleceń prac, planów sprzedaży, zakresów obowiązków stanowisk pracy, • Negocjowanie kontraktów, umów (w tym umów reklamowych i patronackich) za pomocą biznesowych spotkań z klientem, • Koordynowanie pracami Zespołu do 5-ciu osób (przez pierwsze 0,5 m-cy praca samodzielna), • Praca nad i z biznesplanem, • Bieżąca kontrola budżetu Spółki, • Wykonywanie innych zadań związanych z w/w. Wymagane kompetencje: • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku (Project Manager, Managing Director, Product Manager), • Znajomość przynajmniej 2 obcych języków w stopniu zaawansowanym, umożliwiająca prowadzenie rozmów biznesowych, • Doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu projektów internetowych wraz z wprowadzeniem projektu na rynek, • Doświadczenie we współpracy z agencją interaktywną, domem/ agencjami mediowymi, wprowadzenie projektów na rynek), • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem min. 3- osobowym oraz kreatywność w organizacji pracy własnej i Zespołu; • Umiejętność swobodnej i rzeczowej komunikacji, charyzma i dynamizm w działaniu; • Profesjonalizm zawodowy i wysoka kultura osobista; • Dyspozycyjność. • Mile widziane dodatkowe doświadczenie w branży turystyki biznesowej, hotelowej, mediowej i reklamowej, e-commerce lub/i dobra znajomość w/w rynków; Oferujemy: • Współtworzenie nowatorskiego projektu, który w początkowej fazie działalności dotyczył będzie rynku turystyki biznesowej w Polsce i Europie, • Pracę w branży turystyki biznesowej i planowania spotkań (MICE), • Dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość rozwoju zawodowego; • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę; • Częste delegacje oraz udział w najciekawszych wydarzeniach branżowych w Polsce i na świecie. Forma zgłoszeń: list motywacyjny + CV z proponowanymi warunkami zatrudnienia . Prosimy, aby w treści dokumentów zamieścili Państwo następującą klauzulę: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29 sierpnia 1999 r., Nr 133, poz. 883".

reklama


Wstawiono: 2010-07-21 12:59:28
Ogłoszeniodawca: Meeting Planner Sp. z o.o.
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com