TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Specjalista Działu Customer Service Relation
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2011-02-11
Wojew.: Wielkopolskie
Treść:
Główne zadania: • telefoniczna obsługa klientów • analiza reklamacji i udzielanie odpowiedzi na pisma klientów • obsługa posprzedażowa, w tym opieka nad programem lojalnościowym Wymagania: • doświadczenie w obsłudze klienta i rozpatrywaniu reklamacji (praca na podobnym stanowisku w branży turystycznej będzie dodatkowym atutem) • umiejętność poprawnego redagowania tekstów i sporządzania korespondencji • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania • wysoka kultura osobista i asertywność • umiejętność pracy w zespole • bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (MS Office, Excel, poczta elektroniczna) • komunikatywna znajomość języka angielskiego • zdolność do pracy pod presją czasu Oferujemy: • możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) • atrakcyjne warunki korzystania z oferty wycieczek Pisemne zgłoszenia oznaczone kodem Specjalista CSR, zawierające CV i list motywacyjny oraz wskazanie oczekiwań finansowych prosimy kierować na adres: hr@eccoholiday.com W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli o treści: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)" Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

reklama


Wstawiono: 2011-01-12 13:20:24
Ogłoszeniodawca: Ecco Holiday Sp. z o.o.
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com