TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Koordynator Call Center w Oasis Tours
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2011-04-22
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie zarządzanie sprzedażą i koordynowanie pracy call center. Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia w turystyce w obszarze sprzedaży, preferowane będzie doświadczenie w pracy w biurze podróży lub u touroperatora • doświadczenia w zarządzaniu zespołem • co najmniej 2 - letniego doświadczenie w telefonicznej i bezpośredniej obsłudze klienta • umiejętności i predyspozycji handlowych oraz menadżerskich • wysokiej kultury osobistej • wysokiej motywacji, entuzjazmu oraz umiejętności szybkiego uczenia się • dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych (w kraju i zagranicą) • znajomości języka angielskiego, francuski mile widziany Wykształcenie: studia wyższe, preferowane turystyka, zarządzanie, marketing Kandydatom oferujemy: • umowę o pracę • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji • szkolenia, wyjazdy studyjne • atrakcyjny system wynagrodzeń oraz system motywacyjny • planowanie kariery oraz ścieżki awansu • pracę w młodym, ambitnym zespole • satysfakcję z pracy u dużego touroperatora oraz wakacje pełne słońca! Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@oasistours.com.pl z dopiskiem w tytule wiadomości menadżer sprzedaży/call center Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

reklama


Wstawiono: 2011-03-23 12:35:44
Ogłoszeniodawca: Oasis Tours
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com