TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: KELNER "Profesjonalna obsługa Gościa z elementami sprzedaży
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-05-28
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Cel: kompleksowe przygotowanie do wykonywania obowiązków kelnera. Kurs gruntownie wdraża w tajniki profesjonalnej obsługi Gościa krok po kroku. Program uwzględnia moduł dotyczący psychologii sprzedaży i rozwiazywania reklamacji. Grupa docelowa: pracownicy restauracji i hoteli - kelnerzy Czas trwania: 8 dni (9:00 - 16:30) Cena: 605.31 zł/osoba (mikro i małe przedsiębiorstwa). Grupa 12 osób. W cenie: materiały szkoleniowe, prezent - niespodzianka, lunch, przerwy kawowe, konsultacje z trenerem oraz certyfikat ukończenia szkolenia. Szkolenia odbywają się w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowo - warsztatowych. Elementem szkolenia jest degustacja alkoholi. Program: Wyposażenie restauracji. Czystość i estetyka - Wprowadzenie dziennych obowiązków. Przygotowanie stanowiska i organizacja czasu pracy: Zasady noszenia i zbierania porcelany/szkła. Prawidłowe nakrycie stołu. Organizacja pracy kelnera. Obsługa krok po kroku: - przyjmowanie i realizacja rezerwacji, - telefoniczna obsługa rezerwacji - standard, - witanie Gości "Pierwsze wrażenie", - system notowania, - numeracja stolików i Gości, - przekazywanie zmiany stolików. Proces obsługi kelnerskiej. Praca kelnera w sali restauracyjnej. (Front-Back-Food runner) Rodzaje serwisów. Serwis synchroniczny: - zasady - obsługa VIP Obsługa według protokołu dyplomatycznego. Rodzaje śniadań: - nakrycie sali śniadaniowej, - standard podawania śniadań, - room service. Organizacja przyjęć cateringowych: - system kontroli pracy przed organizacją przyjęć/cateringów, - zasady organizacji i przygotowanie każdego rodzaju przyjęcia. Podstawowa wiedza o winach: - kształty kieliszków, - co wpływa na jakość wina? - temperatura podawania wina, - dobór win do potraw klasyczna i nowoczesna. - czytamy etykietę i kontr etykietę, - dekantacja, - serwis wina, - degustacja wina. Przygotowanie wina przy Gościach: - zasady, - sposób otwierania win i szampanów, - nalewanie wina, - sprzedaż wina, - świadomość jakości podawanych win - ostatni punkt kontroli. Skuteczna sprzedaż Znajomość karty menu i alkoholi Aktor - kelner Odgadywanie potrzeb Gości Zaaranżowanie wystroju. Przygotowanie dekoracji Podstawowe informacje na temat Digestive. Ćwiczenia z zakresu obsługi Gości: - serwowanie koniaków - zasady, -serwowanie koniaku przy Gościu. DigestiveShow elementem sprzedaży Specyfika obsługi Gości VIP. Flambirowanie (Flambee) Zasady bezpieczeństwa Alkohole stosowane podczas flambirowania Rodzaje stosowanego sprzętu do flambirowania Jak przygotować mięsa, owoce i inne dodatki Przyjmowanie reklamacji i sposoby rozwiązywania problemów. - przykładowe sposoby problemowe, - sposoby rozwiązywania sytuacji problemowych, - rekompensata słusznych reklamacji. Jak zarabiać więcej "TIPów"?

reklama


Wstawiono: 2012-01-29 20:28:20
Ogłoszeniodawca: H&R System Rafał Pasenik
WWW: strona www
Email: biuro@hr-system.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com