TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Jak więcej sprzedawać i jak zarabiać więcej tip-ów?
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-12-07
Wojew.: -wszystkie-
Treść:
Firma H&R System realizuje autorski projekt szkoleniowy pt. "Jak więcej sprzedawać i jak zarabiać więcej tip-ów ?" Celem jest doskonalenie kompetencji kelnerskich w zakresie umiejętności sprzedażowych, radzenie sobie "podczas tabaki" oraz dopasowanie obsługi do różnych typów Gości i spełnianie ich oczekiwań. Szkolenie ukierunkowane jest na rozwój umiejętności praktycznych. Podczas szkolenia uczymy się wykorzystywania show w procesie obsługi, skupiania uwagi Gości i zdobywania ich zaufania, a co za tym idzie - pokazuje "jak zarabiać więcej tip\'ów?". W ramach tego przedsięwzięcia odbędą się szkolenia w następujących miastach: Warszawa 15 października 2012 Katowice 19 października 2012 Wrocław 26 października 2012 Podczas szkolenia: 1. Jak "robić" stoły kiedy na sali jest "tabaka" ? 2. Jak "robić Gości" żeby się "nie odbijali" ? 3. Jak "zrobić pojedynka, parkę, biznes" i innych żeby zostawili tipy ? 4. Jak zmienić "pustaki" na Gości tipujących ? 5. Co robić "kiedy kuchnia stoi w korku" ? 6. Co robić kiedy Goście się "topią" ? 7. Jak sprzedawać kiedy jest "echo w szklance" ? 8. Co zrobić kiedy stół jest "spalony" ? 9. Jak sprzedawać aperitify, digestive, wino ? 10. Jak przygotować dekantację szokową i więcej sprzedawać ? 11.DigestiveShow przy stole 12. Ogień na stole - kawy flambirowane IrishCoffee, RussianCoffee, FrenchCoffee - scyzor Cena: 350 zł brutto od osoby. Cena obejmuje skrypt szkoleniowy, wyżywienie, przerwy kawowe, prezent niespodzianka oraz certyfikat. Gwarancja H&R System: osobom niezadowolonym z warsztatów zwracana jest cała kwota za szkolenie ! Trener H&R System Rafał Pasenik Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Od 19 lat związany z branżą HoReCa. Wieloletni trener o bogatej praktyce zawodowej w branży hotelarsko - gastronomicznej. Podczas pracy w hotelach i restauracjach w Warszawie na stanowiskach kierowniczych zdobył doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, szkoleniem pracowników, kontrolingiem i rozliczaniem usług gastronomicznych. Prowadzi między innymi szkolenia z zakresu profesjonalnej sztuki kelnerskiej, obsługi różnego rodzaju przyjęć w restauracji, sugestywnej sprzedaży oraz szkolenia menedżerskie. Wybrani Klienci: Hotele SPA Dr Irena Eris, AmRest sp. z o.o., Hotel Pałac Staniszów, DGA S.A., Izba Gospodarcza "Śląsk", sieć hoteli Orbis, sieć hoteli Novotel, sieć hoteli Mercure, Holiday Inn, WARS S.A., Restauracja Borpince, Restauracja Banja Luka, Hotel Młyn Klekotki, Restauracja Retro, Mościcki Resort & Spa Hotel, F5 Konsulting.

reklama


Wstawiono: 2012-10-08 12:37:36
Ogłoszeniodawca: H&R system
WWW: strona www
Telefon: 501586482
Email: biuro@hr-system.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com