TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Prezentacje handlowe 6-7.12.2012
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-12-12
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej. Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego. Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl PLAN SZKOLENIA MODUŁ I - WSTĘP DO PROWADZENIA PREZENTACJI · Prezentacja - Podstawowe założenia · Rodzaje prezentacji - różnice i wymagania · Temat prezentacji, cel oraz grupa docelowa - ja dopasować swoją prezentację do wymagań i specyfiki audytorium MODUŁ II - JĘZYK CIAŁA PODCZAS PREZENTACJI · Komunikacja niewerbalna podczas wystąpień publicznych · Rodzaje komunikatów niewerbalnych · Omówienie komunikatów niewerbalnych: Mimika, pantomimika, proksemika (zachowania przestrzenne), czynniki paralingwistyczne, wygląd zewnętrzny, postawa ciała, oczy. · Podstawowe sygnały niewerbalne i ich znaczenie · Jak zarządzać swoim ciałem podczas prezentacji - ułożenie rąk, ciała, kierowanie wzroku itp. · Wewnętrzna spójność w komunikacji niewerbalnej · Najczęstsze błędy w komunikacji niewerbalnej · Budowanie wizerunku poprzez komunikację niewerbalną MODUŁ III - PROWADZENIE PREZENTACJI · Jak przygotować prezentacje · Co należy wiedzieć przed prezentacją - jakie informacje zebrać · Mówienie językiem korzyści - technika Cecha - Korzyść - Wyobrażenie · Zebranie argumentów prezentacyjnych · Prezentacja krok po kroku: · Materiały wizualne w prezentacji MODUŁ IV - BUDOWANIE WIZERUNKU PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH · Co składa się na wizerunek · Świadome wpływanie na kształt relacji z ludźmi · Skuteczne zarządzanie relacjami poprzez otwartą komunikację · Test stylu komunikacyjnego · Płaszczyzna relacji- budowa pozytywnych i długotrwałych reklacji MODUŁ V - WYWIERANIE WPŁYWU PODCZAS PREZENTACJI - NLP W PREZENTACJI · Wprowadzenie do technik NLP · Techniki NLP i ich wykorzystanie podczas prezentacji · Magia słowa w budowanie otwartej komunikacji · Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia słuchacza - umysł świadomy i umysł nieświadomy · Ważne słowa: ale, nie i spróbuj. · Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji. MODUŁ VI- WARSZTATY: ćwiczenia indywidualne i grupowe Moduł prezentacyjny Przeprowadzenie prezentacji na forum grupy; analiza informacji zwrotnych

reklama


Wstawiono: 2012-11-28 11:01:51
Ogłoszeniodawca: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
WWW: strona www
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
Email: d.blechowski@mcs.edu.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com