TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Zaawansowane techniki sprzedaży 12-13.12.2012
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-12-12
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej. Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego. Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl PLAN SZKOLENIA Techniki budowania pozytywnego nastawienia podczas wizyty handlowej Nawiązywanie kontaktu podczas wizyty handlowej Dopasowanie i prowadzenie klienta w celu zwiększenia kontroli nad sytuacją Techniki nawiązywania kontaktu z klientem podczas rozmowy sprzedażowej MODUŁ II - KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY Aktywne słuchanie klienta Zrozumieć klienta - cztery płaszczyzny wypowiedzi Schulza von Thuna Jak kontrolować soje komunikaty na czterech płaszczyznach wypowiedzi - komunikaty rzeczowe, wypowiadanie próśb, zarządzanie relacją z klientem, zarządzanie obrazem siebie jako osoby kompetentnej i godnej zaufania MODUŁ III - ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA SPRZEDAŻY Jak rozpoznać dominujący system reprezentacji klienta (ruchy gałek ocznych, postawa ciała, ton głosu i sposób mówienia, predykaty słowne). Zwiększanie skuteczności sprzedaży poprzez stosowanie predykatów słownych preferowanych przez klienta. Sprzedawanie produktu - CECHA - KORZYŚĆ - WYOBRAŻENIE Rozpoznawanie motywów zakupowych klienta i dostosowywanie oferty do tych motywów Rola przekonań wspierających i ograniczających w codziennej pracy sprzedawcy. Rozpoznawanie własnych wspierających i ograniczających przekonań oraz ich wpływ na osiągane rezultaty. Zamiana przekonań ograniczających na wspierające za pomocą narzędzi nlp (poziomy logiczne). MODUŁ IV - NARZĘDZIA NLP W SPRZEDAŻY Umiejętność mówienia w sposób zrozumiały, czyli dopasowanie informacji słownej do sposobu myślenia klienta - umysł świadomy i umysł nieświadomy klienta Ważne słowa: ale, nie i spróbuj. Formułowanie wypowiedzi z ukrytymi założeniami, jako narzędzia perswazji. Potwierdzanie doświadczenia klienta w celu zbudowania pozytywnej relacji i poradzenia sobie z trudnymi emocjami klienta Implikacje, implikowana jednoczesność, implikowany skutek, równoważnik kompleksowy - metody stosowania Presupozycje Metaprogramy - jak klient podejmuje decyzję o zakupie (klient z autorytetem zewnętrznym i wewnętrznym, proaktywny i reaktywny, ogólny i szczegółowy, opcjonalny i proceduralny...).

reklama


Wstawiono: 2012-11-28 11:12:40
Ogłoszeniodawca: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
WWW: strona www
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
Email: d.blechowski@mcs.edu.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com