TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Trudne rozmowy handlowe 17-18.12.2012
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-12-12
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej. Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego. Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl PLAN SZKOLENIA I. Przygotowanie i planowanie działań telemarketingowych - wprowadzenie w obszar telemarketingu · Telemarketing - podejście nowoczesne i tradycyjne; · Telemarketing jako sposób pozyskiwania klientów; · Prawo wielkich liczb; · Nastawienie kluczem do sukcesu w rozmowie telefonicznej; · Zarządzanie czasem rozmowy i ustalania priorytetów; II. Budowanie własnego wizerunku i savoir vivre w rozmowie telefonicznej - czyli kluczowe elementy komunikacji · Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego; · Poziom świadomy i nieświadomy rozmowy telefonicznej; · Język prokliencki; · Dopasowywanie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym do rozmówcy; · Praca głosem - o czym warto pamiętać; III. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.1 · Etapy rozmowy telefonicznej - przychodzącej i wychodzącej; · Typologia klientów - dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy; · Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów; · Nawiązanie kontaktu - kluczowy etap w rozmowie telemarketingowej; · Debiutowe zagrywki klientów - "nie jestem zainteresowany",itp. IV. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.2 · Badanie potrzeb klientów - poznaj firmę klienta i jego; · Narzędzia kontroli rozmowy - sztuka zadawania pytań, parafrazowanie, klaryfikacja i inne; · Aktywne słuchanie - słuchając słyszeć; · Mówienie językiem korzyści - model Cecha-Zaleta-Korzyść; · Budowanie argumentacji - słowa perswazyjne; V. Sprawdzone techniki prowadzenia rozmowy handlowej przez telefon - cz.3 · Radzenie sobie z obiekcjami klientów - sprawdzone sposoby · Radzenie sobie z typowymi zagrywkami klientów "jest za drogo", "mam lepszą ofertę" oraz inne; · Zielone światła do finalizowania; · Sprawdzone techniki finalizacji; VI. Asertywność w kontaktach telefonicznych - skuteczne sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami · Prawa asertywności; · Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą - asertywne stawianie granic; · Rozmowa z Klientem nastawionym na "nie"; · Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie; · Rozmowa z klientem, któremu muszę odmówić;

reklama


Wstawiono: 2012-11-28 11:16:28
Ogłoszeniodawca: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
WWW: strona www
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
Email: d.blechowski@mcs.edu.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com