TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych 19-20.2012
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2012-12-12
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. zaprasza na DOFINANSOWANE szkolenie dla branży turystycznej i około turystycznej. Szkolenie skierowane jest do właścicieli i osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub samo zatrudnionych w branży turystycznej i około turystycznej, zamieszkałych lub pełniących obowiązki służbowe na terenie woj.mazowieckiego. Szczegółowy plan szkolenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www.turystyka.mcs.edu.pl Więcej informacji można uzyskać pod nr tel: (22) 112 40 32 wew.255 oraz mailowo: d.blechowski@mcs.edu.pl PLAN SZKOLENIA 1. PRZYGOTOWANIE- KLUCZOWY CZYNNIK WZMACNIAJĄCY POZYCJĘ HANDLOWCA Siła sprzedaży- trzy rodzaje dostępnych zasobów Analiza potencjalnych interesów klienta Wiedza rynkowa- znajomość aktualnej pozycji rynkowej potencjalnego klienta Sprzedaż doradcza jako sposób na zdobywanie przyczółków u klienta konkurencji 2. PSYCHOLOGICZNA SYLWETKA KLIENTA 4typy klientów Potrzeby i oczekiwania danego typu Sposób komunikacji z określonym typem klienta Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów 3. JAK DOPASOWAĆ SIĘ DO KLIENTA Pierwsze wrażenie, czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny Potrzeby psychologiczne i merytoryczne każdego z typów 4. RZECZYWISTA SYTUACJA KLIENTA, CZYLI CO POWINIENEM WIEDZIEĆ NA TEMAT KLIENTA Zadawanie trudnych pytań jako sposób dochodzenia do sedna sprawy- lejek pytań Parafraza- metoda na skupienie uwagi i poprawne zrozumienie Klasyfikacja, czyli zadawanie pytań w celu konkretyzacji szczegółów Aktywne słuchanie i narzędzia kontroli rozmowy 5. PREZENTACJA PRODUKTU OFERTY Model- Cecha, Zaleta, Korzyść- sprzedawanie korzyści, a nie właściwości Język straty- uświadomienie utraconych korzyści Sztuka perswazji jak efektywnie przekonywać Bądź pewny, że wiesz, co sprzedajesz. Trójpolowa analiza oferty Produkt czy relacja- co stanowi podstawę w procesie pozyskiwania 6. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA A. Zastrzeżenia cenowe- techniki obrony ceny Cena, dlaczego straszy? Jak zaprezentować produkt, nie mówiąc o cenie jak prowadzić rozmowę, aby cena była tylko jednym z wielu elementów negocjacji ? Kiedy rozmawiamy o cenie - jak ją pokazać ? B. Właściwe reagowanie na "zagrywki" klienta "ile to kosztuje i dlaczego tak drogo?" "tylko cena mnie interesuje" "taka jest polityka firmy" "wiem, że możecie mi dać lepszą cenę!!! i tak na mnie zarobicie" "ja znam ten Rynek, wiem ile to kosztuje" "u konkurencji mam lepsze warunki 7. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTA A. Zastrzeżenia dotyczące konkurencji- gotowe rozwiązania na wyjście z impulsu "jesteście drożsi niż konkurencji" "jestem zadowolony ze swojego dostawcy" "zmiana dostawcy to zamieszanie i bałagan" 8. SPECYFIKA NEGOCJACJI CENOWYCH Sfera porozumienia w negocjacjach cenowych- cena graficzna, a oferta wstępna Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego Negocjacje handlowe ze strony kupującego "Śmieszne pieniądze" i inne taktyki w negocjacjach cenowych Sztuka czynienia ustępstw, a "syndrom zwycięzcy" 9. FINALIZACJA SPRZEDAŻY Finalizowanie zaczyna się od początku Zielone światła do finalizowania

reklama


Wstawiono: 2012-11-28 11:18:36
Ogłoszeniodawca: Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
WWW: strona www
Telefon: (22) 112 40 32 wew.255
Email: d.blechowski@mcs.edu.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com