TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Pracownik recepcji hotelowej - obsługa gości
Dział: Szkolenia
Ważne do: 2015-04-17
Wojew.: Małopolskie
Treść:
Tryb zajęć: weekend 18-19. kwietnia 2014 r. w Oświęcimiu. W programie m.in.: - rola i znaczenie recepcji w obiekcie, - standardy i wzorce zachowań pracownika recepcji, - charakterystyka profili psychologicznych gości i klientów, - profesjonalna obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa), - kontakty interpersonalne; wpływać a manipulować, - międzynarodowy savoir-vivre, - zarządzanie zespołem, - reklamacje, interwencje, - etyka pracownika recepcji, - stres i asertywność CERTYFIKAT ukończenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej!

reklama


Wstawiono: 2014-11-04 13:14:02
Ogłoszeniodawca: Centrum Szkolenia ATUT
WWW: strona www
Telefon: 33 844 25 15
Email: atut@atut.edu.pl



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com