TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Specjalista ds. obsługi Klienta
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2016-04-28
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Passenger Rights sp. z o.o. uzyskuje odszkodowania od linii lotniczych za opóźnienie samolotu, odwołanie rejsu, utracone połączenie lotnicze lub odmowę wejścia na pokład. Dynamicznie rozwijająca firma, która pomaga uzyskać odszkodowanie poszkodowanym pasażerom linii lotniczych poszukuje do swego zespołu Specjalisty ds. obsługi Klienta. Zadania: - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem; - wysyłanie ofert; - zbieranie danych oraz potrzebnych dokumentów od Klientów. Wymagania: - doświadczenie w pracy z Klientem; - komunikatywność i otwartość; - łatwość w nawiązywaniu kontaktów; - dobra organizacja pracy, zaangażowanie; - język angielski umożliwiający swobodną komunikację; - mile widziane zainteresowanie lotnictwem. Oferujemy: - możliwość nabycia ciekawego doświadczenia zawodowego; - elastyczne godziny pracy; - rozwój w młodej, nastawionej na sukces firmie; - wynagrodzenie stałe + premie. Nasze biuro znajduje się w samym centrum Warszawy. Więcej o nas na naszej stronie internetowej www.opoznionysamolot.pl

reklama


Wstawiono: 2016-04-14 12:15:08
Ogłoszeniodawca: Passenger Rights sp. z o.o.
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com