TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Recepcjoniści hotelowi - pilnie poszukiwani! Ochota lub Wola
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2017-02-15
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
Firma oferująca Apartamenty na wynajem w systemie hotelowym przez 365 dni w roku (na dni, tygodnie, miesiące) zatrudni osoby do pracy na stanowisko: Recepcjonisty hotelowego. Przed wysłaniem aplikacji - prosimy o szczegółowe zapoznanie się z ogłoszeniem. Prosimy o aplikacje od osób dyspozycyjnych - praca od zaraz! Przy wysłaniu aplikacji prosimy zaznaczyć którego obiektu aplikacja dotyczy. Rodzaj umowy: okres próbny (3 miesiące - zlecenie); po tym okresie Umowa o pracę. Praca zmianowa, wedle grafiku, obejmującego również (wedle grafiku) niektóre dni świąteczne wypadające w danym roku kalendarzowym. OBIEKT I - OCHOTA Czas pracy: 8 godzinny system zmianowy. Zmiany poranne i popołudniowe. Brak zmian nocnych! System pracy: 2 dni pracy po 8h, następne 2 dni są wolne (wedle grafiku +/- 15-16 dni pracy w miesiącu). Godziny pracy: 07.00-15.00 oraz 14-22.00 (wedle grafiku zmian). Miejsce pracy: Warszawa-Ochota (okolice PKP Rakowiec). OBIEKT II - WOLA Czas pracy: 12 godzinny system zmianowy. Zmiany całodzienne. Brak zmian nocnych! System pracy: 1 dzień pracy - 12h, następne 2 dni są wolne (wedle grafiku +/- 10-11 dni pracy w miesiącu). Godziny pracy: 07-19.00 (wedle grafiku zmian). Miejsce pracy: Warszawa-Wola (okolice ul. Kasprzaka). Oczekiwania stawiane wobec kandydata: Dokładność; Odpowiedzialność i uczciwość; Skrupulatność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań; Umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; Komunikatywność; Miła aparycja i wysoka kultura osobista. Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa Recepcji i programu rezerwacyjnego (meldowanie i wymeldowywanie Gości, obsługa płatności, wystawianie faktur, przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji, współpraca z działem technicznym oraz housekeeping); - monitorowanie i aktualizacja dostępności Apartamentów na portalach rezerwacyjnych; - sporządzanie raportów kasowych; - prowadzenie korespondencji firmowej w języku polskim i angielskim; - inne prace wynikające z charakteru prowadzonej działalności; - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oferujemy stabilne zatrudnienie w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze. Wynagrodzenie miesięczne: 1600 PLN (netto) plus premia 200 PLN (netto) uzależniona od prawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków. Po okresie próbnym kwota wzrasta do 2000 PLN (netto)/ miesiąc. Przy wysłaniu aplikacji prosimy zaznaczyć którego obiektu aplikacja dotyczy.

reklama


Wstawiono: 2017-01-16 11:53:59
Ogłoszeniodawca: CITY Aparthotel



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com