TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: KIEROWNIK CALL CENTER
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2017-02-03
Wojew.: Mazowieckie
Treść:
EXIM SA - jeden z czołowych touroperatorów turystyki poszukuje kandydata na stanowisko w Warszawie: KIEROWNIK CALL CENTER Opis stanowiska Skuteczne zarządzanie kilkuosobowym zespołem, poprzez jego rozwój i motywowanie, Prowadzenie działań mających na celu rozwój sprzedaży przez wdrażanie strategii sprzedażowej, realizację planów oraz stały rozwój bazy klientów, Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój, Zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta, Realizowanie celów stawianych przed zespołem, Kogo potrzebujemy? osoby z kilkuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży turystycznej, umiejętności prowadzenia szkoleń oraz planowania pracy własnej i zespołu, wysokich zdolności interpersonalnych, zdolności kierowniczych, determinacji w realizacji celów, Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, dużą samodzielność w działaniu, możliwość ciągłego rozwoju, Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EXIM SA z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)".

reklama


Wstawiono: 2017-01-20 16:50:07
Ogłoszeniodawca: EXIM SA
WWW: strona www



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com