TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ogłoszenie
Tytuł: BP ITAKA Centrum Obsługi Klienta OPOLE
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2017-02-24
Wojew.: Opolskie
Treść:
BIURO PODRÓŻY ITAKA Biuro Podróży ITAKA jest największym touroperatorem w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku. Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi oraz temu, że pracują u nas wyjątkowi ludzie. Tym razem poszukujemy pracowników do naszego zespołu do zadań specjalnych jakim jest Centrum Obsługi Klienta Szukamy ludzi z charakterem! Wprawdzie dużo rozmawiamy przez telefon i odpisujemy na setki maili, ale nie jest to typowe "call center". Bo u nas: dowiesz się jak wygląda proces tworzenia oferty oraz co dzieje się zanim nasz Klient postawi stopę na gorącym piasku na plaży w Grecji, a co więcej będziesz mieć wpływ na ten proces! rozszyfrujesz tajemnicze pojęcie "przyczyny operacyjne" nauczysz się empatii i słuchania ludzi poznasz wyjątkowe osoby i będziesz z nimi pracować Ale, aby u nas pracować... trzeba znać trochę geografii i interesować się podróżami - niby banał, ale szybko to zweryfikujemy być odpornym na stres, ale tak naprawdę odpornym trzeba umieć szybko analizować i przetwarzać informacje oraz być zdolnym do działania pod presją czasu i stresujących okoliczności, być kreatywnym dobrze byłoby mieć doświadczenie w branży turystycznej lub w pracy z klientem indywidualnym czy biznesowym (B2C, B2B) albo w pracy "na słuchawce", a co za tym idzie mieć wiedzę z zakresu technik sprzedaży i obsługi Klienta musi być dyplom - a więc wykształcenie minimum licencjackie, przyjmiemy też studenta ostatniego roku trzeba wykazywać się odpowiedzialnością, systematycznością i dokładnością w realizacji powierzonych obowiązków, ale mieć też poczucie humoru Do you speak English? Sprechen Sie Deutsch? Nie musi być razem. być dyspozycyjnym/ą Pozostałe pożądane cechy: umiejętność pracy w zespole komunikatywność i bardzo dobra dykcja dyspozycyjność samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy szczere zaangażowanie w wykonywaną pracę Znajomość systemów rezerwacyjnych Victor i Merlin będzie dodatkowym atutem. Jak wygląda nasza praca i co będziesz robić dowiesz się na spotkaniu z nami, a w skrócie: będzie to kompleksowa obsługa klienta posprzedażowego oraz sieci sprzedaży z użyciem kanałów komunikacji telefonicznej i poczty elektronicznej. Na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną zarezerwuj sobie chwilę czasu ponieważ usiądziesz przy jednym z naszym pracowników i posłuchasz oraz zobaczysz jak wygląda praca. Wymagania techniczne, podstawowe minimum: znajomość MS Office, mile widziane doświadczenie w pracy z użyciem aplikacji typu CRM. Jeśli do nas dołączysz gwarantujemy: nieszablonową i obfitującą w wyzwania pracę w naprawdę fajnym zespole w renomowanej firmie wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, a czy coś więcej to dowiesz się na rozmowie kwalifikacyjnej szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego służbowe wyjazdy studyjne w miejsca, które posiadamy w ofercie dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich dofinansowanie kosztów zajęć sportowych Osoby zainteresowane i spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie swoich aplikacji do dnia 24.02.2017r.
reklama
Wstawiono: 2017-02-06 16:07:47
Ogłoszeniodawca: Nowa Itaka Sp. z o.o.
WWW: strona www
Wróć do działu
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami