TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


Ogłoszenie

Tytuł: Koordynator ds. organizacji konferencji i bankietów
Dział: Dam pracę
Ważne do: 2017-07-12
Wojew.: Małopolskie
Treść:
Hotel Mercure Racławice Dosłońce****Conference & SPA należący do międzynarodowej sieci Accor, poszukuje osoby zorganizowanej i odpowiedzialnej na stanowisko Koordynatora ds. Konferencji i Bankietów w Hotelu (Dosłońce 56, 32-222 Racławice). WYMAGANIA: Łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami pracownikami oraz osobami trzecimi, co przekłada się na idealny wizerunek hotelu, marki i firmy wykształcenie wyższe Wysokie zdolności negocjacyjne i interpersonalne Mile widziane doświadczenie w branży hotelowej Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach organizacyjnych Wysoki poziom motywacji i determinacji w działaniu Miła, profesjonalna aparycja Umiejętność pracy w zespole Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Elastyczność godzin pracy Bardzo dobra organizacja pracy, zorientowanie na cele Wysoka kultury osobista Znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych Koordynowanie konferencji, bankietów, eventów odbywających się w Hotelu Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania, opracowywanie ofert dla Klientów Przygotowywanie agend, kalkulacji Pomyślna współpraca z pozostałymi działami hotelowymi Tworzenie bazy klientów OFERUJEMY: Pracę w doświadczonym, dynamicznym i kreatywnym zespole Możliwość rozwoju osobistego i budowania ścieżki kariery Atrakcyjne wynagrodzenie proporcjonalne do osiąganych wyników pracy Atrakcyjne warunki zatrudnienia - umowa o pracę CV prosimy przesyłać na maila praca@dosloncespa.pl

reklama


Wstawiono: 2017-06-12 12:42:21
Ogłoszeniodawca: START TRAVEL SP. Z O.O.



Wróć do działu

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com